Regat , PM , Level , CH , Text colorat în chat

Cu aceste mici modificări adaugi în chat-ul principal al serverului nivelul, regatul, canalul și o legătură rapidă către mesajele private.

Instalare:

  1. Despachetează root deschide fișierul uichat.py și caută funcția: def __SendShoutChatPacket(self, text): și înlocuiește-o cu 
    def __SendShoutChatPacket(self, text):if 1 == len(text):
    self.RunCloseEvent()
    return

    if app.GetTime() < self.lastShoutTime + 15:
    chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, localeInfo.CHAT_SHOUT_LIMIT)
    self.__ResetChat()
    return

    a = net.GetServerInfo()
    Chitra = a[-3:]
    if net.GetEmpireID() == 1:
    self.__SendChatPacket(constInfo.Chitra+’|cFFFF0000|HChitra:’+str(player.GetName())+’|h[Shinsoo]-[PM]|h|r’+” [Lv: ” + str(player.GetStatus(player.LEVEL)) + „]”+”[„+ Chitra + „] :|cffff6060 „+text[1:], chat.CHAT_TYPE_SHOUT)
    elif net.GetEmpireID() == 2:
    self.__SendChatPacket(constInfo.Chitra+’|cFFFFA500|HChitra:’+str(player.GetName())+’|h[Chunjo]-[PM]|h|r’+” [Lv: ” + str(player.GetStatus(player.LEVEL)) + „]”+”[„+ Chitra + „] :|cffADFF2F „+text[1:], chat.CHAT_TYPE_SHOUT)
    elif net.GetEmpireID() == 3:
    self.__SendChatPacket(constInfo.Chitra+’|cFF0080FF|HChitra:’+str(player.GetName())+’|h[Jinno]-[PM]|h|r’+” [Lv: ” + str(player.GetStatus(player.LEVEL)) + „]”+”[„+ Chitra + „] :|cff00ccff „+text[1:], chat.CHAT_TYPE_SHOUT)
    if not self.Chitra_Map():
    self.__SendChatPacket(constInfo.Chitra+’|cFF0080FF|HChitra:’+str(player.GetName())+’|h[PM]|h|r’+”[„+ Chitra + „]: ” + text[1:], chat.CHAT_TYPE_SHOUT)

    self.__ResetChat()

    self.lastShoutTime = app.GetTime()

    def Chitra_Map(self):
    import background
    Chitra_Mapler = [
    „season1/metin2_map_oxevent”,
    „season2/metin2_map_guild_inside01”,
    „season2/metin2_map_empirewar01”,
    „season2/metin2_map_empirewar02”,
    „season2/metin2_map_empirewar03”,
    „metin2_map_dragon_timeattack_01”,
    „metin2_map_dragon_timeattack_02”,
    „metin2_map_dragon_timeattack_03”,
    „metin2_map_skipia_dungeon_boss”,
    „metin2_map_skipia_dungeon_boss2”,
    „metin2_map_devilsCatacomb”,
    „metin2_map_deviltower1”,
    „metin2_map_t1”,
    „metin2_map_t2”,
    „metin2_map_t3”,
    „metin2_map_t4”,
    „metin2_map_t5”,
    „metin2_map_wedding_01”,
    „gm_guild_build”,
    „metin2_map_duel”
    „metin2_map_gemi”,
    „map_ismi1”,
    „map_ismi2”,
    „map_ismi3”,
    „map_ismi4”,
    „map_ismi5”,
    ]
    if str(background.GetCurrentMapName()) in Chitra_Mapler:
    return TRUE

    return FALSE

  2. Tot în root caută fișierul interfacemodule.py și caută: def MakeHyperlinkTooltip(self, hyperlink): în josul acestei linii adaugă:
    if „item” == type:
    self.hyperlinkItemTooltip.SetHyperlinkItem(tokens)[/spoiler]
    Adaugati:
    [spoiler]elif „Chitra” == type:
    self.OpenWhisperDialog(str(tokens[1]))
  3. Tot în root caută fișierul constInfo.py și adaugă la început Chitra = ”

Leave a Reply

Be the First to Comment!

  Subscribe  
Notify of